Duyurular
1 .10 .2020
Ders ekleme çıkarma durumları için sadece danışmanınızla (sadece mail ile) iletişime geçmelisiniz. Sekreterlik yada ckistak@firat.edu.tr mail adresine değil danışmanınıza bu durumu mail ile yollamalısınız.
Ders seçmi ile ilgili fikir alışverişlerini, yönetmeliklerle ilgili sorularınızı sadece danışmanınızla iletmeli onunla görüşmelisiniz.
Mevcut sorunlarınızı ilk önce danışmanlarınıza iletmeli danışmanlarınız vasıtasıyla ilgili kişiye iletilmesini sağlamalısınız.
Sınıfı yanlış gözükenlerin danışmanları vasıtasıyla rektörlük öğrenci işleri ile iletişime geçmeleri gerekmektedir.
Ders eşleştirme ile ilgili mailleri bir defa yollamanız yeterli olacaktır. Defalarca yollamanız mail kutusunda karmaşa yaratmaktan başka bir işe yaramamaktır.
Gelen mailllerin çokluğu nedeniyle maillere dönüş yapılmamaktadır. Maillerde iletilen problemler sırayla yapılmaktadır. İş yoğunluğu sebebiyle henüz işleminizin sırası gelmediği için henüz yapılmamıştır.
Bölüme gelseniz dahi pandemi sebebiyle yüzyüze görüşme gerçekleştirilmeyip sorununuzu mail ile iletmeniz istenecektir. Bu sebeple bölüme gelmemeniz herkesin sağlığı için en doğru olan olacaktır.
Ders kayıt dönemi ilk açıklanan takvime göre 02.10.2020 tarihine kadar öğrencilere 12.10.2020 tarihine kadar danışmanlara açık olacaktır. Bu tarihler içerisinde sizin için sistem kapalı olsa bile danışmanınıza mail ile ileterek ders işlemlerinin yapılmasını sağlayabiilirsiniz.
Diğer Duyurular